Mama 4-letniego Dominika ocenia kurs na "szóstkę". Co ma na to wpływ?
"Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem."
Mama 3-letniej Nicol:
"Moja córeczka bardzo szybko "złapała" język angielski, mimo, że miała 2,5 roku jak zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: "Mam ubraną bluzkę pink." "Dziadek ubiera sock." Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać płyt. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!"
Mama 6-letniej Klary:
"Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę wiele poświęcać czasu na nauczanie angielskiego w domu - przychodzi jej to z łatwością."
Mama 6-letniej Oli i Kingi ocenia kurs na "piątkę", docenia przede wszystkim:
"Bezpośredni kontakt z lektorem, widoczne postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, możliwość obserwacji prowadzonych zajęć (zajęcia otwarte), zainteresowanie córek lekcjami - pytają o kolejne."
Mama 6-letniego Mikołaja docenia:
"Stały kontakt lektor-rodzice, świetny kontakt lektora z dziećmi, prowadzenie zajęć w bardzo interesujący dzieci sposób, fakt, że syn, wbrew oczekiwaniom, sporo materiału "wchłonął" :)
Mama 4-letniej Laury oceniła kurs na "szóstkę", co ma wpływ na ocenę?
"Radość z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka, na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: "jesteś black!"
Tata 6-letniego Filipa:
"Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć."
Zaczerpnięto z oficjalnych materiałów metody Teddy Eddie. Więcej na www.teddyeddie.pl
Oficjalna strona metody: www.teddyeddie.pl